-
Najlepsi Autorzy
-
Tematy
-
Odpowiedzi
-
Serwer DragonMt2 powraca w odświeżonej formie, a zarazem zachowujący stary klimat serwera, zapraszam do przeczytania prezentacji! DragonMt2 ma bogatą historie, już wiele razy był serwer reaktywowany, lecz ta reaktywacja nie jest odsłoną wzorowaną 1;1, a jego budowa została przerobiona i przemyślana od gospodarki do wydłużonej rozgrywki, sam serwer jest dostosowany serwer pod dzisiejsze czasy, ale trzymając zarazem nutkę starego klimatu. START SERWERA - 12 Lipca, GODZINA 19:00 Maksymalny Poziom - 250 Maksymalne Statystyki - 125 Szarfy - Brak Sklepy Offline - Tak Alchemia - Brak https://dragon-mt2.pl/rejestracja?reflink=dragonmt2 https://dragon-mt2.pl/pobierz Ekwipunek startowy + 9 Autopoty Zielona I Fioletowa potka (Nieskoń.) Pelerynka (Nieskoń.) Księga Konia (21 Poziom Konia) Toga Max. Pż: +3000 Max Pe: +500 Siła, Wit., Int., Zręczność: +15 Szybkość Zaklęć: +20% Szybkość Ataku: +8% Szybkość Ruchu: +20% Kradzież PE: +10% Wartość Ataku: +50 Regeneracja PŻ, PE: +30% Szansa na Otrucie: 8% Szansa na Omdlenie: +8% Szansa na Spowolnienie: +8% Szansa na krytyczne uderzenie: +10% Szansa na przeszywające uderzenie: +10% Silny Przeciwko Ludziom: +10% Obrażenia oddawane do PŻ/PE: +10% Szansa na Odbicie: +10% Szansa na blok ciosu: +15% Odporności na bronie: +15% Silny na Diabły itp: +20% Max. Pż: +1500 Max Pe: +250 Siła: +10 Wit: +10 Int: +10 Zręczność: +10 Silny na potwory: +3% Szybkość Ataku: +5% Wartość Ataku: +30 Szybkość Ruchu: +10% Szansa na krytyczne uderzenie: +5% Szansa na przeszywające uderzenie: +5% Minimalny Poziom : 75 Wymagana Grupa : Nie Minimalny Poziom : 80 Wymagana Grupa : Nie Minimalny Poziom : 85 Wymagana Grupa : Nie Minimalny Poziom : 105 Wymagana Grupa : Nie Minimalny Poziom : 114 Wymagana Grupa : Nie Minimalny Poziom : 140 Wymagana Grupa : Nie Minimalny Poziom : 45/75 Wymagana Grupa : Nie Minimalny Poziom : 130 Wymagana Grupa : Nie Minimalny Poziom : 160 Wymagana Grupa : Nie P: Skąd bronie śr 30 i 75 O: Bronie na 30 poziom od handlarza, bronie na 75 poziom z dt P: Jak wchodzić na wyprawy O: Na wyprawy wchodzimy u npc który znajduje się w Królestwie P: Czy jest oddzielna biżuteria exp O: Nie
-
Witajcie Chcemy wam przedstawić nasz projekt nad którym długo pracowaliśmy. Spędziliśmy nad nim bardzo dużo czasu aby go dobrze dopracować. Mamy nadzieje, że jeśli u nas zawitasz będziesz się super bawić. Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją. Start Serwera: 31.01 godzina 19:00 Typ Serwera: Easy Max Level: 160 Max Staty: 125 Na starcie otrzymacie ekwipunek +9 który pozwoli wam przechodzić rozgrywkę w początkowej fazie gry. Otrzymacie również mikstury szybkość ataku i ruchu oraz miksturki życia. Na serwerze dostępne są dwa królestwa Shinsoo i Jinno Po osiągnięciu 5 poziomu ukaże wam się specjalne okno do wyboru umiejętności. Po wybraniu umiejętności postać otrzyma skille na poziom P! Na serwerze występują kamienie duszy +4,+5 oraz legendarny poziom kamieni dusz. Kamienie duszy +4 można kupić u specjalnego npc w M1. Kd +4 można przerobić na poziom +5. Wytworzenie kd legendarnego znajduję się u npc w m1. Kamienie Poziomu Legendarnego: Na serwerze występują również pasywne umiejętności które posiadają maksymalny 20 poziom wyszkolenia/ Siła Metinów - Silny na metiny Siła Potworów- Silny na potwory Siła Bossów- Silny na bossy Siła Smoka- Max Hp Mistyczny Krąg - Obrażnia Umiejętności Na serwerze znajduje się system run który został przystosowany pod nasz serwer. Cor Draconis (Zwykły) Cor Draconis (Legendardny) Cor Draconis (Mityczny) odłamki: Runa Rubinu (Stopień 3) Silny przeciwko metinom +10% Silny przeciwko wojownikom+10% Runa Jadeitu(Stopień 3) Szansa na krytyczne uderzenie +10% Silny przeciwko Sura+10% Runa Szafir(Stopień 3) Silny przeciwko boss+10% Silny przeciwko ninja+10% Runa Granatu (Stopień 3) Maks Pż +5000 Silny przeciwko szamanom+10% Runa Onyksu(Stopień 3) Średnie Obrażenia +10% Silny przeciwko potworom+10% Runa Diamentu(Stopień 3) Obrażenia Umiejętności +10% Silny przeciwko ludziom+10% Max. Pż: +3000 Max Pe: +500 Siła, Wit., Int., Zręczność: +15 Szybkość Zaklęć: +20% Szybkość Ataku: +8% Szybkość Ruchu: +20% Kradzież PE: +10% Wartość Ataku: +50 Regeneracja PŻ, PE: +30% Szansa na Otrucie: 8% Szansa na Omdlenie: +8% Szansa na Spowolnienie: +8% Szansa na krytyczne uderzenie: +10% Szansa na przeszywające uderzenie: +10% Silny Przeciwko Ludziom: +10% Obrażenia oddawane do PŻ/PE: +10% Szansa na Odbicie: +10% Szansa na blok ciosu: +15% Odporności na bronie: +15% Silny na Diabły,Zwierzęta itd: +20%
-